پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معني اشكال لوگو براي سفارش طراحي لوگو

معرفي بهترين روش ها و ايده هاي درآمدزا براي كسب درآمد از اينترنت

معني اشكال لوگو براي سفارش طراحي لوگو

۹ بازديد

شكل لوگوي شما چيزهاي زيادي در مورد تجارت شما مي گويد. اين مي تواند به مشتريان بگويد آيا شما دوستانه يا جدي ، علمي يا هنري ، سنتي يا برجسته هستيد. درست مانند رنگ هاي لوگو ، اشكال لوگو نيز معني دار هستند و اين مقاله در اينجا به شما كمك مي كند تا با آنها آشنا شويد. دفعه بعد كه به لوگو نياز داريد ، دقيقاً مي دانيد از چه شكلي استفاده كنيد.
زمان رسيدن به تناسب اندام!
اشكال نرم ، گرد و ارگانيك-اگر در حال بازي با دوستان خود هستيد ، ترجيح مي دهيد آنها چه چيزي به سمت شما پرتاب كنند - يك جسم تيز يا يك جسم نرم؟ پاسخ كاملاً واضح است. اگرچه لوگوها لزوماً از طريق هوا به سمت شما پرواز نمي كنند ، اما همچنان مي توانند پاسخ مشابهي را ايجاد كنند. به طور كلي ، اشكال نرم ، گرد و ارگانيك كمتر از اشكال تيز ترسناك هستند. آنها احساس مي كنند بي ضرر ، دوستانه و دعوت كننده هستند. در اين بخش به بررسي نحوه استفاده از اين احساسات در انواع مختلف مشاغل مي پردازيم.
لوگوهاي دايره اي ، بيضوي و بيضي شكللوگوي گردDominguez Family Dental توسط pinkaters براي alexisdominguezdmd طراحي شده استلوگوي گردمشكي طراحي شده توسط C1k براي jlcndmلوگوي گردمزرعه جنوبي طراحي شده توسط سكه!لوگوي گردArmstrong Creative طراحي شده توسط Mad piperلوگوي گردحياط دود طراحي شده توسط Virtuoso ”براي CAIN Constructionلوگوي گردCAKE & ROSES طراحي شده توسط Skillineدايره ها ، بيضي ها و بيضي ها مي توانند ارزشها و احساسات زيادي را به تصوير بكشند. در مثالهاي بالا ما اين اشكال را مي بينيم كه براي نشان دادن ملايمت با مناظر آرام مزرعه استفاده مي شود. سبك بيني با تصاوير حيوانات زيبا ؛ دوستي با استفاده از تصويري از يك فرد تجاري به ظاهر نزديك ؛ و شامل لوگوي دندانپزشكي خانواده مي شود.
لوگوي گردلوگوي Xhahamar توسط gaga vastardلوگوي گردپياده روي ژوراسيك توسط miremi_design طراحي شده استلوگوي گرداردوگاه گاردنر كه توسط CreativeMania طراحي شده استاز لوگوهاي گرد نيز مي توان براي بازيگوش در جهت گيري جوانان استفاده كرد ، همانطور كه در مثالهاي بالا مشاهده مي شود ، كه تصويرهاي رنگارنگ و كودكان محور را در بر مي گيرد.
لوگوي گردداراي مجوز صنايع دستي طراحي شده توسط A3لوگوي گردشكلات هاي بت وست فال توسط CBT طراحي شده استلوگوي گردطعم شرق توسط deadkid0018 طراحي شده استدر حالي كه انحناهاي نرم و تدريجي دايره ها ، بيضي ها و بيضي ها اغلب خود را براي كاربردهاي ملايم تر نشان مي دهند ، اين اشكال همچنين سابقه استفاده از نشان ها و تمبرها را دارند كه در صنايع با كيفيت سنتي ، معتبر يا حتي پرنعمت وجود دارد. مثالهاي بالا نشان مي دهد كه چگونه مي توان از اين اشكال براي ايجاد نشان يا نشان تمبر استفاده كرد.

آيا مي خواهيد نحوه ايجاد لوگوي مناسب براي نام تجاري خود را بياموزيد؟ كتاب الكترونيكي لوگو رايگان دريافت كنيد!ايميل خود را براي دريافت كتاب الكترونيكي ، همراه با نكات خلاقانه ، گرايش ها ، منابع و تبليغات گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان انصراف دهيد) وارد كنيد.
كتاب الكترونيكي را دريافت كنيد!با تكميل اين فرم ، شما با شرايط خدمات و خط مشي رازداري ما موافقت مي كنيد. اين سايت توسط reCAPTCHA محافظت مي شود و خط مشي رازداري Google و شرايط خدمات Google اعمال مي شود.
لوگوهايي با فرم ارگانيكلوگوي گردبازيابي آرم اميد توسط هرج و مرج سيستماتيكلوگوي گردLogo de organix طراحي شده توسط ludibesلوگوي گردPressed For Juice طراحي شده توسط bo_radاين كاملا يك دايره ، بيضي يا بيضي نيست ، اما نرم و گرد است ، پس چيست؟ بگذاريد اين اشكال را «ارگانيك» بناميم ، زيرا اشكال طبيعي موجود در طبيعت را به تصوير مي كشند. اشكال ارگانيك براي ايجاد آن احساسات فازي نرم استفاده مي شود كه يك حلقه كامل رياضي نمي تواند. آنها نمادي از زمين براي يك سرمايه گذار خصوصي هستند ، اميد و سودمندي را براي سودهاي غير انتفاعي نشان مي دهند و قطره هاي آب ميوه را براي يك شركت آب ميوه هاي فشرده سرد نشان مي دهند. اگر كسب و كار شما داراي ويژگي هاي طبيعي يا زمين محور است ، به استفاده از شكل ارگانيك فكر كنيد!
مارپيچلوگوي گردCreatalytics طراحي شده توسط CostinLogopusلوگوي گردقبيله ما را بسازيد كه توسط Trilobite طراحي شده استلوگوي گردAshi Speaks طراحي شده توسط brandeusمارپيچ ها در حالي كه در طراحي لوگو كمتر رايج هستند ، جالب و مفيد هستند. آنها مي توانند احساس هيپنوتيزم ، متمركز شدن يا جريان داشته باشند. در مثالهاي بالا ، مارپيچها براي نشان دادن قبيله گرايي براي مشاغل مربيگري زندگي زنان ، براي نشان دادن جريان و استراتژي براي يك شركت بازاريابي ، استراتژي و فناوري و به تصوير كشيدن درون نگري و تحول شخصي براي يك سخنران الهام بخش استفاده مي شود. آشنا بنظر رسيدن؟ لوگوي مارپيچي را امتحان كنيد!
اشكال تيز و زاويه دار-در حالي كه اشكال تيز و زاويه دار اغلب ترسناك تر از اشكال نرم دور هستند ، اما نبايد از آنها اجتناب كرد. در واقع ، اين اشكال براي برقراري ارتباط ، هوش ، ثبات يا خنكي ساده عالي هستند! در اين بخش نگاهي خواهيم انداخت كه چگونه اين اشكال با تجارت شما مرتبط هستند.
لوگوهاي مربع و مثلثلوگوي زاويه داروكلاي محاكمه DuBose Miller توسط ultrastjarna طراحي شده استلوگوي زاويه دارطراحي لوكا فونتاني توسط ultrastjarnaلوگوي زاويه دارلوگوي homeitz توسط يان تراجلوفلوگوي زاويه دارApp Reveal Media طراحي شده توسط 2Dooلوگوي زاويه دارMaarten Tibau طراحي شده توسط ludibesمشخصه اي كه اشكال زاويه دار را از اشكال نرم جدا مي كند ، وجود گوشه ها است. طبق تعريف ، گوشه ها تيز و ناگهاني هستند. اين براي تجارت شما چه معنايي مي تواند داشته باشد؟ دقت ، ثبات ، قابليت اطمينان. در مثالهاي بالا از مربع و مثلث براي نمايش استفاده شده استحرفه اي بودن براي وكلا و مشاور بازاريابي ، براي نشان دادن ثبات و كنترل براي يك شركت اثاثيه منزل و نشان دادن بلوغ و هوش در لوگوي شخصي.
لوگوي زاويه دارRooted Wild توسط olimpio طراحي شده استلوگوي زاويه دارHi-Dive طراحي شده توسط gcsgcsلوگوهاي مربع و آرم هاي مثلث نيز ذاتاً "تند" هستند تا دايره ها (بدون منظور از جمله). در مثالهاي بالا ، مثلثها براي به تصوير كشيدن شيوه زندگي جايگزين براي يك شركت نساجي پايدار و جلوه بدي به يك سالن استفاده مي شود.
برخي از ارزشهاي ديگر كه ممكن است مربع و مثلث نشان دهند عبارتند از قدرت ، تكنولوژي و ظرافت.
لوگوهاي حاوي خطوط عموديلوگوي زاويه دارمسافرخانه هاي حرا طراحي شده توسط AC Graphicsلوگوي زاويه دارقهرمان طراحي شده توسط csokiشكل ديگري كه لوگوها به خود مي گيرند شكل متشكل از خطوط است. خطوط عمودي مانند يك سهم در زمين احساس قدرتمندي مي كنند. در مثالهاي بالا ، خطوط عمودي براي نشان دادن برتري و قدرت براي يك مسافرخانه و براي نشان دادن قدرت و افزايش براي يك شركت مكمل استفاده مي شود. اگر شركت شما اين ارزشها را به اشتراك مي گذارد ، يك لوگو با خطوط عمودي انتخاب خوبي است.
لوگوهاي حاوي خطوط افقيلوگوي زاويه دارآفريقاي ديجيتال توسط bo_rad طراحي شده استلوگوي زاويه دارDoorRocket توسط Rully89 طراحي شده استبرخلاف خطوط عمودي ، خطوط افقي در حال زمين گيري هستند. آنها مي توانند باعث ايجاد آرامش و امنيت در لوگو شوند. در مثال بالا خطوط افقي براي نشان دادن ارتباط و آرامش براي شركتي كه بخشهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات را در آفريقا گرد هم آورده است استفاده مي شود.
خطوط افقي همچنين مي توانند براي نشان دادن سرعت و حركت براي يك شركت تحويل استفاده شوند.
اشكال لوگوي فرهنگي-در خارج از اشكال اصلي ، ما همچنين اشكال زيادي با معاني فرهنگي خاص مانند صليب ، قلب و روبان مي بينيم.
لوگوي فرهنگيHookup Health طراحي شده توسط ludibesلوگوي فرهنگيLoved Up طراحي شده توسط bo_radلوگوي فرهنگيZTA توسط Nugturnal طراحي شده استدر مثال بالا از صليب براي نشان دادن سلامت استفاده شد. صليب ها نيز معمولاً در آرم هاي مذهبي ديده مي شوند.
نبايد تعجب كرد كه قلب ها در برنامه هاي دوستيابي شكل رايجي هستند. قلبها همچنين مي توانند براي نجات حيوانات ، آشپزخانه غذا يا غير انتفاعي استفاده شوند-اساساً هر چيزي كه بر احساسات يا همدلي شما تأثير بگذارد.
نوارها مدتهاست كه براي نشان دادن آگاهي مورد استفاده قرار مي گيرند. در مثال بالا از يك روبان براي آگاهي به طور خاص در مورد سرطان سينه استفاده شده است.
لوگوي خود را به شكل درآوريد-لوگوها تصاوير ساده اي هستند ، اما معناي زيادي را در بر مي گيرند. در حين طراحي خود ، مطمئن شويد كه به اين فكر مي كنيد كه كدام شكل پيام مورد نظر شما را ارسال مي كند.
آيا مي خواهيد درباره طراحي لوگو بيشتر بدانيد؟ نحوه طراحي لوگو را بياموزيد.

شكل لوگوي شما چيزهاي زيادي در مورد تجارت شما مي گويد. اين مي تواند به مشتريان بگويد آيا شما دوستانه يا جدي ، علمي يا هنري ، سفارش طراحي لوگو سنتي يا برجسته هستيد. درست مانند رنگ هاي لوگو ، اشكال لوگو نيز معني دار هستند و اين مقاله در اينجا به شما كمك مي كند تا با آنها آشنا شويد. دفعه بعد كه به لوگو نياز داريد ، دقيقاً مي دانيد از چه شكلي استفاده كنيد.
زمان رسيدن به تناسب اندام!


اشكال نرم ، گرد و ارگانيك-اگر در حال بازي با دوستان خود هستيد ، ترجيح مي دهيد آنها چه چيزي به سمت شما پرتاب كنند - يك جسم تيز يا يك جسم نرم؟ پاسخ كاملاً واضح است. اگرچه لوگوها لزوماً از طريق هوا به سمت شما پرواز نمي كنند ، اما همچنان مي توانند پاسخ مشابهي را ايجاد كنند. به طور كلي ، اشكال نرم ، گرد و ارگانيك كمتر از اشكال تيز ترسناك هستند. آنها احساس مي كنند بي ضرر ، دوستانه و دعوت كننده هستند. در اين بخش به بررسي نحوه استفاده از اين احساسات در انواع مختلف مشاغل مي پردازيم.
لوگوهاي دايره اي ، بيضوي و بيضي شكللوگوي گردDominguez Family Dental توسط pinkaters براي alexisdominguezdmd طراحي شده استلوگوي گردمشكي طراحي شده توسط C1k براي jlcndmلوگوي گردمزرعه جنوبي طراحي شده توسط سكه!لوگوي گردArmstrong Creative طراحي شده توسط Mad piperلوگوي گردحياط دود طراحي شده توسط Virtuoso ”براي CAIN Constructionلوگوي گردCAKE & ROSES طراحي شده توسط Skillineدايره ها ، بيضي ها و بيضي ها مي توانند ارزشها و احساسات زيادي را به تصوير بكشند. در مثالهاي بالا ما اين اشكال را مي بينيم كه براي نشان دادن ملايمت با مناظر آرام مزرعه استفاده مي شود. سبك بيني با تصاوير حيوانات زيبا ؛ دوستي با استفاده از تصويري از يك فرد تجاري به ظاهر نزديك ؛ و شامل لوگوي دندانپزشكي خانواده مي شود.
لوگوي گردلوگوي Xhahamar توسط gaga vastardلوگوي گردپياده روي ژوراسيك توسط miremi_design طراحي شده استلوگوي گرداردوگاه گاردنر كه توسط CreativeMania طراحي شده استاز لوگوهاي گرد نيز مي توان براي بازيگوش در جهت گيري جوانان استفاده كرد ، همانطور كه در مثالهاي بالا مشاهده مي شود ، كه تصويرهاي رنگارنگ و كودكان محور را در بر مي گيرد.
لوگوي گردداراي مجوز صنايع دستي طراحي شده توسط A3لوگوي گردشكلات هاي بت وست فال توسط CBT طراحي شده استلوگوي گردطعم شرق توسط deadkid0018 طراحي شده استدر حالي كه انحناهاي نرم و تدريجي دايره ها ، بيضي ها و بيضي ها اغلب خود را براي كاربردهاي ملايم تر نشان مي دهند ، اين اشكال همچنين سابقه استفاده از نشان ها و تمبرها را دارند كه در صنايع با كيفيت سنتي ، معتبر يا حتي پرنعمت وجود دارد. مثالهاي بالا نشان مي دهد كه چگونه مي توان از اين اشكال براي ايجاد نشان يا نشان تمبر استفاده كرد.

آيا مي خواهيد نحوه ايجاد لوگوي مناسب براي نام تجاري خود را بياموزيد؟ كتاب الكترونيكي لوگو رايگان دريافت كنيد!ايميل خود را براي دريافت كتاب الكترونيكي ، همراه با نكات خلاقانه ، گرايش ها ، منابع و تبليغات گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان انصراف دهيد) وارد كنيد.
كتاب الكترونيكي را دريافت كنيد!با تكميل اين فرم ، شما با شرايط خدمات و خط مشي رازداري ما موافقت مي كنيد. اين سايت توسط reCAPTCHA محافظت مي شود و خط مشي رازداري Google و شرايط خدمات Google اعمال مي شود.
لوگوهايي با فرم ارگانيكلوگوي گردبازيابي آرم اميد توسط هرج و مرج سيستماتيكلوگوي گردLogo de organix طراحي شده توسط ludibesلوگوي گردPressed For Juice طراحي شده توسط bo_radاين كاملا يك دايره ، بيضي يا بيضي نيست ، اما نرم و گرد است ، پس چيست؟ بگذاريد اين اشكال را «ارگانيك» بناميم ، زيرا اشكال طبيعي موجود در طبيعت را به تصوير مي كشند. اشكال ارگانيك براي ايجاد آن احساسات فازي نرم استفاده مي شود كه يك حلقه كامل رياضي نمي تواند. آنها نمادي از زمين براي يك سرمايه گذار خصوصي هستند ، اميد و سودمندي را براي سودهاي غير انتفاعي نشان مي دهند و قطره هاي آب ميوه را براي يك شركت آب ميوه هاي فشرده سرد نشان مي دهند. اگر كسب و كار شما داراي ويژگي هاي طبيعي يا زمين محور است ، به استفاده از شكل ارگانيك فكر كنيد!
مارپيچلوگوي گردCreatalytics طراحي شده توسط CostinLogopusلوگوي گردقبيله ما را بسازيد كه توسط Trilobite طراحي شده استلوگوي گردAshi Speaks طراحي شده توسط brandeusمارپيچ ها در حالي كه در طراحي لوگو كمتر رايج هستند ، جالب و مفيد هستند. آنها مي توانند احساس هيپنوتيزم ، متمركز شدن يا جريان داشته باشند. در مثالهاي بالا ، مارپيچها براي نشان دادن قبيله گرايي براي مشاغل مربيگري زندگي زنان ، براي نشان دادن جريان و استراتژي براي يك شركت بازاريابي ، استراتژي و فناوري و به تصوير كشيدن درون نگري و تحول شخصي براي يك سخنران الهام بخش استفاده مي شود. آشنا بنظر رسيدن؟ لوگوي مارپيچي را امتحان كنيد!
اشكال تيز و زاويه دار-در حالي كه اشكال تيز و زاويه دار اغلب ترسناك تر از اشكال نرم دور هستند ، اما نبايد از آنها اجتناب كرد. در واقع ، اين اشكال براي برقراري ارتباط ، هوش ، ثبات يا خنكي ساده عالي هستند! در اين بخش نگاهي خواهيم انداخت كه چگونه اين اشكال با تجارت شما مرتبط هستند.
لوگوهاي مربع و مثلثلوگوي زاويه داروكلاي محاكمه DuBose Miller توسط ultrastjarna طراحي شده استلوگوي زاويه دارطراحي لوكا فونتاني توسط ultrastjarnaلوگوي زاويه دارلوگوي homeitz توسط يان تراجلوفلوگوي زاويه دارApp Reveal Media طراحي شده توسط 2Dooلوگوي زاويه دارMaarten Tibau طراحي شده توسط ludibesمشخصه اي كه اشكال زاويه دار را از اشكال نرم جدا مي كند ، وجود گوشه ها است. طبق تعريف ، گوشه ها تيز و ناگهاني هستند. اين براي تجارت شما چه معنايي مي تواند داشته باشد؟ دقت ، ثبات ، قابليت اطمينان. در مثالهاي بالا از مربع و مثلث براي نمايش استفاده شده استحرفه اي بودن براي وكلا و مشاور بازاريابي ، براي نشان دادن ثبات و كنترل براي يك شركت اثاثيه منزل و نشان دادن بلوغ و هوش در لوگوي شخصي.
لوگوي زاويه دارRooted Wild توسط olimpio طراحي شده استلوگوي زاويه دارHi-Dive طراحي شده توسط gcsgcsلوگوهاي مربع و آرم هاي مثلث نيز ذاتاً "تند" هستند تا دايره ها (بدون منظور از جمله). در مثالهاي بالا ، مثلثها براي به تصوير كشيدن شيوه زندگي جايگزين براي يك شركت نساجي پايدار و جلوه بدي به يك سالن استفاده مي شود.
برخي از ارزشهاي ديگر كه ممكن است مربع و مثلث نشان دهند عبارتند از قدرت ، تكنولوژي و ظرافت.
لوگوهاي حاوي خطوط عموديلوگوي زاويه دارمسافرخانه هاي حرا طراحي شده توسط AC Graphicsلوگوي زاويه دارقهرمان طراحي شده توسط csokiشكل ديگري كه لوگوها به خود مي گيرند شكل متشكل از خطوط است. خطوط عمودي مانند يك سهم در زمين احساس قدرتمندي مي كنند. در مثالهاي بالا ، خطوط عمودي براي نشان دادن برتري و قدرت براي يك مسافرخانه و براي نشان دادن قدرت و افزايش براي يك شركت مكمل استفاده مي شود. اگر شركت شما اين ارزشها را به اشتراك مي گذارد ، يك لوگو با خطوط عمودي انتخاب خوبي است.
لوگوهاي حاوي خطوط افقيلوگوي زاويه دارآفريقاي ديجيتال توسط bo_rad طراحي شده استلوگوي زاويه دارDoorRocket توسط Rully89 طراحي شده استبرخلاف خطوط عمودي ، خطوط افقي در حال زمين گيري هستند. آنها مي توانند باعث ايجاد آرامش و امنيت در لوگو شوند. در مثال بالا خطوط افقي براي نشان دادن ارتباط و آرامش براي شركتي كه بخشهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات را در آفريقا گرد هم آورده است استفاده مي شود.
خطوط افقي همچنين مي توانند براي نشان دادن سرعت و حركت براي يك شركت تحويل استفاده شوند.
اشكال لوگوي فرهنگي-در خارج از اشكال اصلي ، ما همچنين اشكال زيادي با معاني فرهنگي خاص مانند صليب ، قلب و روبان مي بينيم.
لوگوي فرهنگيHookup Health طراحي شده توسط ludibesلوگوي فرهنگيLoved Up طراحي شده توسط bo_radلوگوي فرهنگيZTA توسط Nugturnal طراحي شده استدر مثال بالا از صليب براي نشان دادن سلامت استفاده شد. صليب ها نيز معمولاً در آرم هاي مذهبي ديده مي شوند.
نبايد تعجب كرد كه قلب ها در برنامه هاي دوستيابي شكل رايجي هستند. قلبها همچنين مي توانند براي نجات حيوانات ، آشپزخانه غذا يا غير انتفاعي استفاده شوند-اساساً هر چيزي كه بر احساسات يا همدلي شما تأثير بگذارد.
نوارها مدتهاست كه براي نشان دادن آگاهي مورد استفاده قرار مي گيرند. در مثال بالا از يك روبان براي آگاهي به طور خاص در مورد سرطان سينه استفاده شده است.
لوگوي خود را به شكل درآوريد-لوگوها تصاوير ساده اي هستند ، اما معناي زيادي را در بر مي گيرند. در حين طراحي خود ، مطمئن شويد كه به اين فكر مي كنيد كه كدام شكل پيام مورد نظر شما را ارسال مي كند.
آيا مي خواهيد درباره طراحي لوگو بيشتر بدانيد؟ نحوه طراحي لوگو را بياموزيد.

https://en.99designs.nl/blog/tips/logo-shapes/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.