جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

طراحي لوگو ارزان و قوانين طراحي

معرفي بهترين روش ها و ايده هاي درآمدزا براي كسب درآمد از اينترنت

طراحي لوگو ارزان و قوانين طراحي

۷ بازديد

آرم تجاري چيست؟در ساده ترين شكل ، آرم شركت نمادي است. آرم نمايشي بصري است كه بخشي اساسي در هويت تجاري يك شركت است. آرم ها از متن و تصوير ساخته شده اند. آنها منحصر به يك تجارت هستند. اين يك فرآيند پيچيده براي طراحي لوگو ارزان يك آرم تجاري عالي است. شركت ها هفته ها و ماه ها را سپري مي كنند تا آرم تجاري مورد نظر خود را داشته باشند.
چرا يك آرم براي تجارت مهم است؟آرم ، پركاربردترين تصوير در هر تجارت است. اين نمادي است كه افراد از طريق آن تجارت شما را شناسايي مي كنند. اين آرم تجارت شما را ايجاد نمي كند ، اما يك آرم اشتباه مي تواند به تصوير شما آسيب برساند.


مشتريان شما به دليل آرم شما تجارت شما را تشخيص مي دهند. اين يك پايه اساسي براي مارك تجاري سازمان شما است. يك آرم خوب طراحي شده مي تواند به سرعت توجه مشتري هدف شما را جلب كند. افراد بايد به راحتي و بلافاصله آرم شما را بدون در نظر گرفتن محل چاپ آگاه شوند.
فهرست مطالب را نشان مي دهدآرم ها: چه چيزي آرم هاي بزرگ را از آرم هاي بد متمايز مي كند؟آرم هاي عالي راهي متنوع ، سازگار و به يادماندني براي شناسايي برند شما ارائه مي دهند. متأسفانه بسياري از مشاغل كمتر از يك آرم عالي راضي مي شوند. آنها آرم هاي تجاري را كه كاملاً علامت را از دست مي دهند مي پذيرند.
چه چيزي باعث ايجاد يك آرم تجاري عالي مي شود؟بسياري از مردم اهميت آرم هاي تجاري را درك نمي كنند. آرم هاي عالي بلافاصله قابل تشخيص هستند. بهترين آرم ها اثري ماندگار دارند. اگر درست انجام شود ، آرم شما به برجسته بودن تجارت شما كمك مي كند.
آرم تجاري بسيار ساده است. چند شخصيت شايد ، برخي از گرافيك ها همراه با متن باشد. با اين حال ، طراحي يك آرم تجاري عالي كار سختي است.
ساده ترين موارد ، مانند ايجاد يك آرم تجاري كه به طور دقيق نمايانگر شركت شما باشد ، مي تواند فرايند پيچيده اي باشد. به آرم شركتي فكر كنيد كه واقعاً دوست داريد. لوگوي آنها احتمالاً براي شما به ياد ماندني است و شما آن را با شركت آنها مرتبط مي كنيد.
يك آرم با طراحي ضعيف ، مانند آرمي كه از يك توليد كننده آرم آنلاين يا از يك شخص فاقد صلاحيت دريافت مي كنيد ، به تجارت شما آسيب مي رساند.رايج ترين رنگ هايي كه براي آرم هاي تجاري استفاده مي شوند كدامند؟رايج ترين رنگ هاي مورد استفاده براي بزرگترين مارك هاي جهان عبارتند از:
آبيقرمزسياهخاكسترينقره ايرنگ زردطلابهترين رنگ براي آرم شركت چيست؟رنگ آرم شما بسيار مهم است زيرا اغلب اولين احساسي است كه برند شما ايجاد مي كند. اگرچه دشوار است بگوييم كدام رنگ بهترين است ، اما درست است كه اشتباه در رنگ آبي دشوار است. رنگ آبي نماد اعتماد و امنيت است.
آرم كسب و كار بايد چند رنگ داشته باشد؟موثرترين استراتژي داشتن يك يا دو رنگ در يك آرم تجاري است. اكثريت قريب به اتفاق شركت هاي موفق بيش از دو رنگ براي آرم هاي خود استفاده نمي كنند. فقط پنج درصد از سه رنگ يا بيشتر استفاده مي كنند.
آرم كسب و كار شما بايد چه فونتي داشته باشد؟قلم انتخابي شما مي تواند لوگوي كسب و كار شما را ايجاد يا خراب كند. شما مي توانيد يك طراحي عالي داشته باشيد ، اما فونت اشتباه مي تواند به اثربخشي آرم شما آسيب برساند.
هر يك از قلم هاي زير ممكن است براي آرم كسب و كار شما كار كند:
تراژانديدوتشوپلينهلوتيكاتأثيرفوتورابودونيFF Avanceجهانيميوه سازافقگراموندراه رفتنيك آرم بايد چند فونت داشته باشد؟يك نشان تجاري با بيش از دو يا سه فونت بسيار شلوغ به نظر مي رسد. بهتر است از يك فونت براي نام تجاري خود و ديگري از متن ديگر استفاده كنيد.
مزاياي جستجوي علامت تجاري قبل از انتخاب آرم جديد كسب و كار چيست؟جستجوي علامت تجاري قبل از استفاده از آرم يا ثبت علامت تجاري براي آرم تجاري بسيار مهم است. با جستجوي علامت تجاري ، مي توانيد بفهميد كسي از نام يا طرح تجاري مشابه استفاده مي كند.
چرا مارك تجاري آرم كسب و كار شما مهم است؟اگرچه هيچ الزام قانوني براي مارك تجاري آرم تجاري شما وجود ندارد ، اما مزاياي بسياري براي مارك تجاري وجود دارد.
علامت تجاري ثبت شده به شما اولويت استفاده از آن علامت را مي دهد.اگر كسي از مارك شما استفاده كند ، شما دلايل قانوني براي شكايت داريد.با يك مارك تجاري ثبت شده ، شما حق جمع آوري پول براي خسارت را داريد.يك آرم درباره تجارت شما چه مي گويد؟نشان تجاري شما چندين عنصر را براي توصيف تصوير كلي برند شما تركيب مي كند. آرم كسب و كار بخشي مهم در هويت برند شماست.
چگونه مي توانيد براي كسب و كار خود لوگويي بسازيد كه در ذهن مردم باقي بماند و بصورت بصري شركت شما را نشان دهد؟اولين قدم استخدام يك طراح آرم حرفه اي است. درست است كه مي توانيد يك لوگو ايجاد كنيد ، اما آيا واقعاً بايد اين كار را انجام دهيد؟ درست است كه شما مي توانيد با طراحي لوگوي خود پس انداز كنيد ، اما همچنين مي توانيد به چشم اندازهاي تجاري خود آسيب بزنيد. طراحان حرفه اي عناصر مورد نياز يك آرم تجاري عالي را درك مي كنند. حتي اگر با يك طراح حرفه اي كار مي كنيد ، باز هم مي توانيد رنگ ، قلم و تنظيمات طراحي خود را برقرار كنيد.
سعي كنيد لوگويي ايجاد كنيد كه بلافاصله درك كند كه تجارت شما چيست. وقتي مردم آرم شما را مي بينند ، بايد از شخصيت تجاري منحصر به فرد شما احساس كنند. اگر آن را درست درك كنيد ، آرم شما تجارت شما را متمايز مي كند.
چگونه ايده هاي درخشان طراحي آرم ايجاد كنيم؟حتي اگر يك آرم تجاري يك تصوير ساده است ، ايجاد يك آرم يك روند پيچيده است. آرم يكي است

imple graphic نمايندگي تجارت شما در جهان است. بهترين آرم ها با ايده هاي طراحي شروع مي شوند.
شما مي توانيد ايده هاي طراحي آرم را از طريق مراحل زير توسعه دهيد:
رسالت و چشم انداز خود را در نظر بگيريد. تجارت شما به چه معناست؟درباره آرم هاي رقبا تحقيق كنيد. آنچه را كه در مورد آرم آنها دوست داريد و دوست نداريد ، در نظر بگيريد.ايده هاي طراحي آرم طوفان فكري. بگذاريد ايده هاي شما آزادانه جريان داشته باشند.از تجربه ايده هاي آرم نترسيد. در اينجا هيچ قانوني وجود ندارد؛ اجازه دهيد تخيل شما آزادانه اجرا شود و چندين مفهوم طراحي را توسعه دهيد.در صورت لزوم تجديد نظر كنيد. نسخه هاي مختلفي را با مشتري هدف خود آزمايش كنيد. آماده شنيدن بازخورد درباره طرح هاي خود باشيد. سعي نكنيد مردم را به عالي بودن لوگوي خود متقاعد كنيد ، فقط به صحبت هاي آنها گوش دهيد و در صورت لزوم تنظيمات خود را انجام دهيد.به خودتان وقت بدهيد. بهترين آرم هاي تجاري براي طراحي زمان بر است. مي توانيد روزها يا هفته ها وقت خود را صرف تهيه آرم مورد علاقه خود كنيد.از چه اشتباهاتي در طراحي آرم تجاري خودداري كنم؟آرم شما يك سرمايه گذاري طولاني مدت است و يك آرم زشت يا آماتور مي تواند به تصوير برند شما آسيب برساند.
به هر قيمتي بايد از اشتباهات زير در طراحي آرم خودداري كنيد:
سرقت ادبينگاه و احساس روند محورفونت هاي احمقانه يا غيرحرفه ايبرخورد رنگهاطراحي بيش از حد انتزاعيطراحي بيش از حد پيچيدهاستفاده از تصاوير شطرنجيآرم هاي بزرگ چگونه طراحي مي شوند؟تعريف آنچه باعث ايجاد يك آرم عالي مي شود دشوار است ، اما به راحتي مي توان فهميد كه چرا اين تعداد آرم با طراحي ضعيف وجود دارد. يك آرم عالي تأثيرگذار ، حرفه اي و صيقلي است. براي ايجاد يك آرم عالي ، بايد اصول طراحي ثابت شده را دنبال كنيد.
در اينجا عناصر اصلي طراحي عالي آرم آورده شده است.اعتبارآيا آرم شما اعتماد را برقرار مي كند؟
طراحي آرم شما بايد بر اساس اين قانون ساده باشد كه يك شركت معتبر الهام بخش تر است. يك آرم تجاري ايجاد كنيد كه نمادي از آنچه كسب و كار شما انجام مي دهد.
آرم تجاري مبتني بر اعتبار ، پايه و اساس يك سيستم تبليغات تجاري يكپارچه است.
ويژگي هاي اعتبار را در آرم خود بگنجانيد. چه ويژگي هاي اعتبار منحصر به فرد در تجارت شما وجود دارد؟ از رنگ هايي استفاده كنيد كه يك ويژگي اعتبار را تحسين مي كنند.
آرم كسب و كار شما بايد نماد تجارت شما باشد تا بر اساس اعتبار باشد.سادگيطرح هاي لوگو ساده ساخته مي شوند. اين چهره شركت شما است. شما مي خواهيد لوگوي شما از يك شكل يا نمودار ساده ساخته شود.
آرم سيب يك نمونه خوب از يك آرم است كه در ساده و متمايز بودن بسيار عالي است.
دليل ديگر يك طراحي ساده لوگو اين است كه شما مي خواهيد تمام محدوده هاي سني از پير تا جوان بتوانند با آرم خود شناخته شوند. مسلماً ساختن آرم هاي ساده كاملاً چالش برانگيز است. به همين دليل طراحان آرم خوبي وجود دارند.
به خط لوله پرداخت كنيد و در يك آرم خارق العاده سرمايه گذاري كنيد. مطمئناً ارزشش را دارد!
در زير تعدادي از ساده ترين آرم هاي شركت Fortune 500 آورده شده است.

https://60cb3572d2beb.site123.me/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.