شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت وكالت براي رسيدن به درآمد بالا

معرفي بهترين روش ها و ايده هاي درآمدزا براي كسب درآمد از اينترنت

طراحي سايت وكالت براي رسيدن به درآمد بالا

۱۴ بازديد

وب سايت غيرانتفاعي خود را به ابزاري براي وكالت تبديل كنيدسازمان هاي غيرانتفاعي مانند شما ديدگاه عموم را نشان مي دهند-اگر افراد كافي از نظرات سازمان شما حمايت كرده و از آنها حمايت كنند ، تصميم گيرندگان كليدي متوجه آن خواهند شد. اينجاست كه حمايت غير انتفاعي مطرح مي شود.
در واقع ، يك ابزار مهم براي ارتقاء سطح حمايت از وب سايت شما ، وب سايت غيرانتفاعي شما است.
اين راهنما اصول اوليه حمايت از سازمان هاي غيرانتفاعي و چگونگي حمايت وب سايت شما از علاقه هاي شما را بررسي مي كند. شروع كنيم.

وكالت چيست و چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مشاركت مي كند؟وكالت به افراد غيرانتفاعي اجازه مي دهد تا در مورد مسائلي كه به آن اهميت مي دهند آگاهي رساني كنند. موضوع مورد بحث مي تواند به مأموريت اصلي آنها مربوط باشد يا خير ، اما در بسياري از موارد ، تغييراتي كه طرفداران به دنبال آن هستند به احتمال زياد بر جامعه اي كه آنها خدمت مي كنند تأثير مي گذارد.
همراه با افزايش آگاهي ، حمايت غير انتفاعي شامل تشويق حاميان و ساير اعضاي جامعه به اقدام است. سازمان شما نقش منحصر به فرد اما اساسي در سازماندهي و آموزش مخاطبان براي اقدامات و مشاركت مدني دارد.
اين روزها ، تبليغات مدرن به صورت آنلاين پيشرفت مي كند. آزمايشگاه سالسا به طور خاص اظهار مي دارد كه "حمايت آنلاين از قابليت هاي اينترنت و ارتباط متقابل آن براي ايجاد تغييرات استفاده مي كند. حاميان شما آنلاين هستند ، بنابراين شما بايد آنلاين باشيد. به همين سادگي."
اگر مي خواهيد يك مدافع خوب باشيد و سازمان غير انتفاعي خود را به عنوان رهبر تغييرات مثبت در نظر بگيريد ، تلاش خود را بصورت آنلاين و وب سايت خود مهم مي كنيد. اما براي اينكه وب سايت خود را به ابزاري براي حمايت از خود تبديل كنيد ، به محتواي مرتبطي نياز داريد كه ارزش واقعي و طراحي بصري آسان براي حركت را ارائه دهد. براي مطالعه 8 نكته ما ، به خواندن ادامه دهيد.
8 راهي كه وب سايت غيرانتفاعي شما مي تواند ابزاري براي حمايت از شما باشدسازمان هاي غير انتفاعي در سراسر جهان از كمپين هاي حمايتي براي جلب توجه ماموريت خود ، اقدام در مورد موضوعات كليدي و تأثيرگذاري واقعي بر تغييرات جامعه خود استفاده مي كنند. اين اقدامات احتمالاً شامل تماس با قانون گذاران ، مديران عامل شركت هاي برتر و ساير تصميم گيرندگان خواهد شد.
استراتژي هاي حمايتي غيرانتفاعي كه پياده مي كنيد مي تواند متفاوت باشد. اما صرف نظر از علت و اقداماتي كه قصد داريد انجام دهيد ، وب سايت شما نقش محوري را ايفا مي كند. اين نه تنها چهره مجازي سازمان شما و اولويت هاي آن است ، بلكه مي تواند منبعي براي كساني باشد كه مي خواهند در مورد آنچه شما طرفدار آن هستيد بيشتر بدانند. در اينجا برخي از روش هاي مورد علاقه ما براي حمايت از وب سايت ها آمده است:
1. پيوندهايي به منابع مهم ارائه دهيدبياييد سفر اهدا كننده را تصور كنيم. يك حامي بالقوه در مورد سازمان و ماموريت شما اطلاعات كسب مي كند و براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شما سر مي زند. به محض ورود به سايت شما ، بايد به راحتي به همه منابع مهم دسترسي داشته باشند. اين بايد شامل تمام محتواي مربوط به تلاش هاي حمايتي شما باشد.
اگر سازمان شما موضعي قوي در مورد موضوعي اتخاذ مي كند ، بسيار مهم است كه وب سايت شما داراي منويي باشد كه به راحتي قابل مشاهده باشد و پيوندهايي به صفحات برتر اختصاص داده شود:
موضع سازمان شما در مورد مسئله و اقداماتي كه در گذشته انجام داده ايد يا قصد انجام آن را داريدساير منابع معتبر مانند صفحات دولتي و قوانين رسميآنچه بازديدكننده مي تواند براي كمك انجام دهداز آنجا كه شما يك سازمان غيرانتفاعي هستيد ، مخاطبان شما به عنوان يك رهبر فكري به شما نگاه مي كنند. اگر سازمان شما قبلاً تمايل به امور خيريه داشته باشد ، منطقي است كه كاربران به محتواي شما اعتماد كنند و در صورت داشتن س toال به شما نگاه كنند. اطمينان حاصل كنيد كه مي توانيد از طريق صفحات ذكر شده در بالا به آنها پاسخ صحيح ارائه دهيد.

وب سايت غيرانتفاعي خود را به ابزاري براي وكالت تبديل كنيدسازمان هاي غيرانتفاعي مانند شما ديدگاه عموم را نشان مي دهند-اگر افراد كافي از نظرات سازمان شما حمايت كرده و از آنها حمايت كنند ، تصميم گيرندگان كليدي متوجه آن خواهند شد. اينجاست كه حمايت غير انتفاعي مطرح مي شود.
در واقع ، يك ابزار مهم براي ارتقاء سطح حمايت از وب سايت شما ، وب سايت غيرانتفاعي شما است.
اين راهنما اصول اوليه حمايت از سازمان هاي غيرانتفاعي و چگونگي حمايت وب سايت شما از علاقه هاي شما را بررسي مي كند. شروع كنيم.

وكالت چيست و چگونه سازمان غيرانتفاعي شما مشاركت مي كند؟وكالت به افراد غيرانتفاعي اجازه مي دهد تا در مورد مسائلي كه به آن اهميت مي دهند آگاهي رساني كنند. موضوع مورد بحث مي تواند به مأموريت اصلي آنها مربوط باشد يا خير ، اما در بسياري از موارد ، تغييراتي كه طرفداران به دنبال آن هستند به احتمال زياد بر جامعه اي كه آنها خدمت مي كنند تأثير مي گذارد.
همراه با افزايش آگاهي ، حمايت غير انتفاعي شامل تشويق حاميان و ساير اعضاي جامعه به اقدام است. سازمان شما نقش منحصر به فرد اما اساسي در سازماندهي و آموزش مخاطبان براي اقدامات و مشاركت مدني دارد.
اين روزها ، تبليغات مدرن به صورت آنلاين پيشرفت مي كند. آزمايشگاه سالسا به طور خاص اظهار مي دارد كه "حمايت آنلاين از قابليت هاي اينترنت و ارتباط متقابل آن براي ايجاد تغييرات استفاده مي كند. حاميان شما آنلاين هستند ، بنابراين شما بايد آنلاين باشيد. به همين سادگي."
اگر مي خواهيد يك مدافع خوب باشيد و سازمان غير انتفاعي خود را به عنوان رهبر تغييرات مثبت در نظر بگيريد ، تلاش خود را بصورت آنلاين و وب سايت خود مهم مي كنيد. اما براي اينكه وب سايت خود را به ابزاري براي حمايت از خود تبديل كنيد ، به محتواي مرتبطي نياز داريد كه ارزش واقعي و طراحي بصري آسان براي حركت را ارائه دهد. براي مطالعه 8 نكته ما ، به خواندن ادامه دهيد.
8 راهي كه وب سايت غيرانتفاعي شما مي تواند ابزاري براي حمايت از شما باشدسازمان هاي غير انتفاعي در سراسر جهان از كمپين هاي حمايتي براي جلب توجه ماموريت خود ، اقدام در مورد موضوعات كليدي و تأثيرگذاري واقعي بر تغييرات جامعه خود استفاده مي كنند. اين اقدامات احتمالاً شامل تماس با قانون گذاران ، مديران عامل شركت هاي برتر و ساير تصميم گيرندگان خواهد شد.
استراتژي هاي حمايتي غيرانتفاعي كه پياده مي كنيد مي تواند متفاوت باشد. اما صرف نظر از علت و اقداماتي كه قصد داريد انجام دهيد ، وب سايت شما نقش محوري را ايفا مي كند. اين نه تنها چهره مجازي سازمان شما و اولويت هاي آن است ، بلكه مي تواند منبعي براي كساني باشد كه مي خواهند در مورد آنچه شما طرفدار آن هستيد بيشتر بدانند. در اينجا برخي از روش هاي مورد علاقه ما براي حمايت از وب سايت ها آمده است:
1. پيوندهايي به منابع مهم ارائه دهيدبياييد سفر اهدا كننده را تصور كنيم. يك حامي بالقوه در مورد سازمان و ماموريت شما اطلاعات كسب مي كند و براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شما سر مي زند. به محض ورود به سايت شما ، بايد به راحتي به همه منابع مهم دسترسي داشته باشند. اين بايد شامل تمام محتواي مربوط به تلاش هاي حمايتي شما باشد.
اگر سازمان شما موضعي قوي در مورد موضوعي اتخاذ مي كند ، بسيار مهم است كه وب سايت شما داراي منويي باشد كه به راحتي قابل مشاهده باشد و پيوندهايي به صفحات برتر اختصاص داده شود:
موضع سازمان شما در مورد مسئله و اقداماتي كه در گذشته انجام داده ايد يا قصد انجام آن را داريدساير منابع معتبر مانند صفحات دولتي و قوانين رسميآنچه بازديدكننده مي تواند براي كمك انجام دهداز آنجا كه شما يك سازمان غيرانتفاعي هستيد ، مخاطبان شما به عنوان يك رهبر فكري به شما نگاه مي كنند. اگر سازمان شما قبلاً تمايل به امور خيريه داشته باشد ، منطقي است كه كاربران به محتواي شما اعتماد كنند و در صورت داشتن س toال به شما نگاه كنند. اطمينان حاصل كنيد كه مي توانيد از طريق صفحات ذكر شده در بالا به آنها پاسخ صحيح ارائه دهيد.

2. هرگونه رويداد حمايتي آينده را به نمايش بگذاريداگر سازمان شما مدافع واقعي يك هدف است ، به احتمال زياد در تعدادي از رويدادها شركت مي كنيد و ميزبان آنها هستيد كه حاميان را براي انجام اقدامات الهام بخش مي كند. اين مي تواند شامل رويدادهاي همتا به همتا ، رويدادهاي كليك به تماس ، بانكداري متن و موارد ديگر باشد.
رويدادهاي حمايتي تأثيرگذار و طولاني مدت هستند. اثربخشي آنها به دليل اقدامات پرشور حاميان شما و همچنين تبليغات و آگاهي زماني است كه اين نوع رويدادها به بازار عرضه شده و انجام مي شود.
براي اطمينان از آگاهي حاميان و حاميان احتمالي از همه اين فرصت ها ، به يك فضاي اختصاصي در وب سايت خود نياز داريد تا همه رويدادهاي حمايتي آينده را به نمايش بگذارد. يك تقويم تعاملي تعبيه كنيد كه كاربران مي توانند بر روي آن كليك كرده و موارد موجود را كشف كرده و خود نيز براي شركت در آن ثبت نام كنند.
3. شامل برنامه عضويت شويدبرخي از سازمان هاي غير انتفاعي نيز برنامه هاي عضويت را ميزباني و تسهيل مي كنند. اين معمولاً براي ذينفعان بزرگتر و حاميان پرشور شما است و به آنها اجازه مي دهد نقش بيشتري در مديريت و برنامه ريزي كمپين شما ايفا كنند. عضويت اغلب مستلزم پرداخت هزينه عضويت به منظور استفاده از مزاياي آن است.
اگر سازمان غيرانتفاعي شما مي خواهد تلاش هاي حمايتي خود را گسترش دهد ، ممكن است بخواهيد يك برنامه عضويت اختصاصي براي آن ايجاد كنيد. اين به حاميان با انگيزه و مايل شما اجازه مي دهد تا نقش حمايتي بيشتري در حمايت از سازمان خود داشته باشند.
اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما به وضوح برنامه عضويت شما را تبليغ مي كند. اين شامل ايجاد يك صفحه اختصاصي براي آن ، ادغام ثبت نام عضويت آنلاين استدر حال انجام ، و حتي شايد ارائه پورتال اعضا براي مشاركت بيشتر.
4. اتصال به حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود را نمايش دهيدبرخي از بهترين تلاش هاي حمايتي در رسانه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد. در واقع ، رسانه هاي اجتماعي يكي از تأثيرگذارترين رسانه هايي است كه مي توانيد كمپين هاي حمايتي خود را ميزباني كنيد. اين به اين دليل است كه شبكه هاي اجتماعي به راحتي مي توانند در مورد موضوعات كليدي صحبت كرده و دسترسي شما را به صورت تصاعدي افزايش دهند. يك حامي به همه دوستان و خانواده هاي خود و هر يك از آن افراد به دوستان و خانواده خود و غيره خواهد گفت.
براي اينكه وب سايت شما از كمپين حمايت از رسانه هاي اجتماعي شما پشتيباني كند ، بايد همه ارتباطات رسانه هاي اجتماعي خود را به وضوح تبليغ و نمايش دهيد. اينها مي توانند به سادگي دكمه هاي نمادي باشند كه كاربران را به حساب مربوطه ارسال مي كنند.
حتي ممكن است يك فيد اجتماعي را در وب سايت خود با يك گزارش لحظه اي از آنچه حساب هاي شما ارسال مي كنند ، وارد كنيد. به اين ترتيب ، حاميان مي توانند به راحتي با تلاش هاي حمايتي شما درگير شوند و بلافاصله براي اتصال بيشتر به همه سيستم عامل ها روي آنها كليك كنيد.
5. مطالب وبلاگ بنويسيداگر مي خواهيد غير انتفاعي خود را به عنوان يك مدافع برجسته معرفي كنيد ، ممكن است بخواهيد محتواي خود را در مورد آن ايجاد كنيد. محتواي وبلاگ يك روش كليدي براي افزودن منابع آموزشي به وب سايت غيرانتفاعي شما است. بسياري از سازمانها براي اطلاع رساني حاميان خود در مورد دستاوردهاي اخير يا فقط آموزش آنها در مورد استانداردهاي صنعتي كه ممكن است بر مأموريت آنها تأثير بگذارد ، پست هاي وبلاگ مي نويسند.
شروع به نوشتن پست هاي وبلاگ در مورد موضوعات و مسائلي كنيد كه سازمان شما از آنها حمايت مي كند. اين مي تواند شامل موارد زير باشد:
مقالات خبري آموزندهداستانهاي الهام بخش مربوط به اين موضوعدستاوردهاي اخيرمصاحبه با حاميان در مورد تلاش هاي آنهامسائلي كه ما از آنها حمايت مي كنيم دائماً در حال تحول و تغيير است ، اميدوارم كه بهتر شود. براي اطمينان از اينكه وب سايت شما اطلاعات به روز ارائه مي دهد ، ايده خوبي است كه به طور منظم محتواي پست وبلاگ را بنويسيد.
6. شفافيت را در اولويت قرار دهيداين روزها ، مخاطبان مدرن بيش از هر زمان ديگري نسبت به شركت ها و مشاغل بزرگ مبارزه مي كنند. مهم اين است كه صرف نظر از هر چيزي ، شما در انتخاب هاي غيرانتفاعي خود شفاف هستيد ، به ويژه هنگامي كه به تلاش هاي حمايتي شما مي آيد.
به عنوان مثال ، اگر از مسائل زيست محيطي حمايت مي كنيد ، اما در عين حال شركاي بزرگ يك شركت نفتي هستيد ، اگر اين اطلاعات پنهان شده و ناگهان فاش شود ، مردم مشكوك مي شوند و به شما بي اعتماد مي شوند.
صادق بودن در مورد انتخاب هاي سازمان ، بودجه ، مشاركت ها و موارد ديگر به مخاطبان نشان مي دهد كه شما واقعاً به مسأله مورد نظر و همچنين جامعه اي كه بر آن تأثير مي گذارد اهميت مي دهيد. اجازه ندهيد سازمان غيرانتفاعي شما شهرت بالاي خود را به خطر بيندازد و مطمئن شويد كه شفافيت در اولويت اول است.
7. مطمئن شويد كه حاميان نحوه عمل را بدانندتلاش هاي حمايتي غيرانتفاعي شما فقط آگاهي بخشي به يك موضوع نيست. شما همچنين بايد كاتاليزور تغيير باشيد.
براي اطمينان از اينكه وب سايت شما از اين كار پشتيباني مي كند ، كاربران و مخاطبان شما بايد بدانند چگونه مي توانند اقدام كنند. فراخوان اقدام (CTA) را در سراسر وب سايت خود بگنجانيد كه بازديدكنندگان را به انجام وظيفه مورد نظر تشويق مي كند. اين وظايف مي تواند شامل موارد زير باشد:
ثبت نام در يك رويداد حمايتيارسال ايميل به يك تصميم گيرنده كليديامضاي دادخواستپست كردن در شبكه هاي اجتماعي با هشتگداوطلب شدن براي يك رويداداين CTA ها مي توانند پيوندهاي برجسته اي در منابع و پست هاي وبلاگ آموزشي شما و همچنين دكمه هاي بزرگي باشند كه در صفحه حمايت و صفحه اصلي وب سايت شما نمايش داده مي شود.
8. ايجاد يك ميكروسايت حمايتدر كنار نكات فوق براي وب سايت اصلي غيرانتفاعي خود ، ممكن است ايجاد يك ميكروسايت را نيز در نظر بگيريد. طبق راهنماي كانوپي در مورد ميكروسايت هاي خيريه ، "ميكروسايت ها اغلب به عنوان يك استراتژي بازاريابي متمركز براي رسيدن به مخاطبان خاص يا برآوردن نيازهاي خاص مورد استفاده قرار مي گيرند."
ميكروسايت ها براي حمايت از افراد غير معمول نيستند و مي توانند به سازمان هاي غيرانتفاعي شما كمك كنند تا مخاطبان بيشتري را تربيت كرده و نتايج مفيدي را به دست آورند. هنگام ايجاد يكي ، مي توانيد فرمت هاي مختلف رسانه اي را آزمايش كنيد و توجه متمركز را به موضوعي كه براي آن مبارزه مي كنيد جلب كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً از وب سايت اصلي شما جدا است و نام دامنه يا زير دامنه كاملاً متفاوتي دارد.
اگر مطمئن نيستيد كه چگونه مي توانيد به توسعه يك مركز حمايت اختصاصي براي غيرانتفاعي خود بپردازيد ، منبع پيوندي Kanopi بالا مي تواند راهنمايي هاي اضافي و مراحل كليدي را ارائه دهد.

https://www.grassrootsunwired.com/make-your-nonprofit-website-a-tool-for-advocacy/

http://besttips.samenblog.com/web-design.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.