شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تكنيك هاي جديد براي مشاوره سئو 2021

معرفي بهترين روش ها و ايده هاي درآمدزا براي كسب درآمد از اينترنت

تكنيك هاي جديد براي مشاوره سئو 2021

۸ بازديد

توصيه در اينجا اين است كه بسته به اينكه آيا از قدرت كافي براي رقابت براي جستجوهاي جستجوي با حجم بالا برخوردار هستيد يا بر اساس "حجم" يا "KD٪" (دشواري كلمات كليدي) فيلتر كنيد. اگر يك سايت جديد هستيد ، به عنوان مثال ، ممكن است بخواهيد كلمات جستجوي٪ KD پايين را هدف قرار دهيد.
مي توانيد از اين فاصله هاي كليد واژه اي براي آگاهي از استراتژي محتواي خود استفاده كنيد و به شما در ايجاد محتوايي كه رقبا با آن رتبه بندي مي كنند اما در حال حاضر در آن وجود ندارد ، كمك كنيد.
3. از روابط عمومي ديجيتالي براي كسب بك لينك مجوز استفاده كنيديكي از بزرگترين چالش هايي كه SEO ها با آن روبرو هستند نحوه به دست آوردن بك لينك معتبر در مقياس است.
پيوندهاي پشتيبان يكي از سه فاكتور رتبه بندي برتر گوگل است و در حالي كه استراتژي هاي مختلف ايجاد پيوند وجود دارد كه مي تواند به شما در كسب موفقيت آميز پيوندها كمك كند ، اين واقعيت باقي مي ماند كه مقياس بندي موثر بسياري از تاكتيك ها دشوار است.
وقتي به دستورالعمل طرح هاي پيوند Google نگاه مي كنيم ، به وضوح مي بينيم كه توصيه ها عبارتند از:
بهترين راه براي ايجاد سايت هاي ديگر براي ايجاد پيوندهاي با كيفيت و مرتبط با شما ايجاد محتواي منحصر به فرد و مرتبط است كه به طور طبيعي مي تواند در جامعه اينترنتي محبوبيت پيدا كند. ايجاد محتواي خوب نتيجه مي دهد: پيوندها معمولاً راي هاي سرمقاله اي هستند كه به دلخواه انتخاب مي شوند و هرچه محتواي مفيدتري داشته باشيد ، احتمال اينكه شخص ديگري آن مطالب را براي خوانندگان خود ارزشمند و پيوند دهد ، بيشتر است.
و يكي از تاكتيك هايي كه مي تواند به شما در دستيابي به پيوندهاي ويرايش شده از طريق ايجاد محتواي عالي كمك كند ، روابط عمومي ديجيتال است.
اين را به عنوان ايجاد و ترويج محتوايي براي روزنامه نگاران و ناشران در نظر بگيريد كه آنها مي خواهند از داخل مقاله هاي خود به آن بپردازند و به آن پيوند دهند. مطالبي مانند:
اينفوگرافيكمطالعات پژوهشيابزار و ماشين حساببينش هاي متخصصاما در واقع ، همه چيز در مورد تفكر مانند روابط عمومي و اجراي مانند SEO است. روابط عمومي ديجيتال اين نيست كه قطعات تبليغاتي را با انتشار مطبوعات مطرح كند ، بلكه دارايي هاي قابل پيوند را با يك استراتژي جامع ترويج تبليغ مي كند. جذابيت واقعي در اينجا اين است كه داستان مناسب مي تواند تعداد قابل توجهي پيوندهاي چاپ شده از نشرياتي را كه مشتري بعدي شما مي تواند به صورت آنلاين در آن حضور داشته باشد ، ارائه دهد.
در واقع ، فقط به اين كمپين Comparisun نگاهي بيندازيد كه از 1k دامنه هاي ارجاع پيوند كسب كرده است.
بك لينك ها را مقايسه كنيدروابط عمومي ديجيتال مزايايي فراتر از پيوندها دارد ، از جمله:
رانندگي ترافيك ارجاعايجاد مشاركت اجتماعيافزايش آگاهي از برندزماني كه شما مشتريان خود را در حال مصرف محتواي آنلاين قرار مي دهيد ، جلوي آنها قرار بگيريدتوليد فروشدر اينجا يك راهنماي عالي است كه به شما در يادگيري بيشتر كمك مي كند.
4. CTR ارگانيك خود را با استفاده از آزمايش PPC بهبود بخشيدCTR به عنوان يك عامل رتبه بندي استفاده مي شود و چيزي است كه شما بايد براي آن بهينه سازي كنيد. اما بياييد عناصري را كه مي توانند بر نرخ كليك سايت شما تأثير بگذارند ، تجزيه كنيم. به طور معمول ، اينها عبارتند از:
برچسب عنوانتوضيحات متاحداقل ، اينها مواردي هستند كه شما كنترل مناسبي بر آنها داريد (در نظر داشته باشيد كه فضاي تبليغات اضافي ، بلوك هاي تصوير و موارد مشابه همه مي توانند ليست هاي ارگانيك را پايين آورده و CTR پايين تري را به دنبال داشته باشند). اما چگونه مي دانيد كه كدام تگ عنوان يا توضيحات متا بالاترين CTR را ارائه مي دهد؟
شما امتحانش كن ...
در حالي كه مي توانيد اين كار را در مدت زمان طولاني تري با ايجاد تغييرات و اندازه گيري نتايج انجام دهيد ، متغيرهاي ديگري نيز مي توانند نقش داشته باشند. اگر نمي خواهيد زياد منتظر نتايج باشيد ، مي توانيد از PPC براي آزمايش اين برچسب هاي عنوان و توضيحات متا استفاده كنيد.
حتي اگر شما يك كمپين PPC را به عنوان يك كسب و كار اجرا نمي كنيد ، ارزش بارگذاري در بودجه و تنظيم تبليغات براي مجموعه اي از صفحات براي آزمايش عناوين و توضيحات مختلف را دارد. به دليل نحوه ساختار عناوين و توضيحات تبليغات ، قرار نيست برچسب هاي عنوان مشابه و توضيحات متا با تبليغات دريافت كنيد ، اما به عنوان مثال برخي از داده هاي قدرتمند را در مورد عبارات و سرفصل هاي كليدي دريافت خواهيد كرد.
فقط مطمئن شويد كه تست خود را به درستي تنظيم كرده ايد تا مشخص شود چه چيزي بيشترين تأثير را بر CTR دارد.
براي تعيين بهترين برچسب عنوان براي استفاده ، حداقل سه عنوان مختلف را آزمايش كنيد ، اما توضيحات را براي هر يك يكسان نگه داريد.براي تعيين بهترين توصيف براي استفاده ، حداقل سه مورد مختلف را امتحان كنيد ، اما عنوان/سرفصل را براي هر يك يكسان نگه داريد.تا زماني كه روي تبليغات خود كليك كافي دريافت كنيد ، مي توانيد برچسب هاي عنوان و توضيحات متاي خود را با استفاده از اين داده هاي عملكرد بازنويسي كرده و CTR ارگانيك خود را بهبود بخشيد.
5. بهينه سازي براي 'People also Ask'SERP ها در سال 2021 بسيار فراتر از '10 پيوند آبي 'هستند كه زماني صفحه اول گوگل را اشغال مي كردند ، و SEO هاي هوشمند بايد براي استفاده از حداكثر امكانات SERP كار كنند.
يكي از اين ويژگي هايي كه SEO ها بايد از آن استفاده كنند ، "مردم همچنين مي پرسند" است.
با توجه به SEMrush Sensor ، ميانگين درصد SERPs با PAA براي دسكتاپ و تلفن همراه به حدود 40-42 افزايش يافته است. اما اگر با "مردم همچنين س Askال مي كنند" آشنا نيستيد ، اين س questionsالات است كه در SERP نشان داده مي شود:
مردم همچنين مي پرسنددلايل زيادي براي توجه به PAA وجود دارد ، از جمله:
آنها مي توانند به شما در رتبه بندي دوبار در صفحه 1 كمك كنند ، زيرا ممكن است بر خلاف قطعه هاي برجسته ، نتيجه PAA و رتبه صفحه اول را حفظ كنيد.تي

سلام مي تواند به شما كمك كند تا در بالاي SERP ها به عنوان پاسخي براي س questionsالات مشتريان خود ظاهر شويد ، به طوري كه بيش از 75 of از نتايج PAA در سه نتيجه برتر نشان داده شده است.آنها مي توانند به عنوان اصلاح پرس و جو براي انواع سوالاتي كه ممكن است Google در تفسير آنها مشكل داشته باشد ، ايجاد شوند.بسياري از بازاريابان در حال حاضر به PAA توجه نمي كنند ، اما اين بدان معني است كه اين فرصتي براي شما است تا مزيت رقابتي كسب كنيد.
افراد SEMrush همچنين از Inforgraphic مي پرسندشما مي توانيد مطالعه ما در مورد نحوه به حداكثر رساندن "افراد همچنين از فرصت هاي SEO مي پرسند" ياد بگيريد كه چگونه از اين فرصت ها براي وب سايت خود استفاده كنيد. با اين حال ، رويكرد سطح بالا براي كسب اين ويژگي عبارت است از:
با ابزار SEMrush Positioning Tracking و فيلتر كردن PAA براي درك فرصتهاي خود ، مروري بر ويژگيهاي SERP موجود براي كلمات كليدي مورد نظر خود داشته باشيد.با استفاده از ابزار Organic Research فرصتهاي از دست رفته را بيابيد تا درخواستهايي را كه قبلاً براي آنها رتبه بندي كرده ايد اما نتايج PAA ايجاد نمي كنيد ، مشاهده كنيد.ايده هايي براي ايجاد محتوا كه به طور خاص نتايج PAA را با ابزار كلمه كليدي مرور مي كند ، جمع آوري كنيد.اطمينان حاصل كنيد كه كپي صفحه شما با استفاده از SEMrush SEO Writing Assistant يك پرسش خاص كاربر را از نظر SEO مورد بررسي قرار مي دهد.6. سرقت رقباي خود را شكسته

6. بك لينك هاي شكسته رقيب خود را سرقت كنيدما قبلاً بحث كرده ايم كه ايجاد بك لينك با كيفيت چقدر دشوار است ، اما يك تاكتيك عالي كه مي توانيد استفاده كنيد ، نوع ايجاد لينك هاي شكسته است.
در حالي كه اين تاكتيك معمولاً بر اساس مشاوره سئو يافتن پيوندهاي شكسته ، ايجاد محتوا متناسب با پيوند ، و دستيابي به تلاش براي جابجايي مجدد آن به قطعه شما (به جاي آنچه كه مرده است) است ، يك چرخش روي آن وجود دارد كه مي توانيد از آن استفاده كنيد شروع به كار: پيدا كردن پيوندهايي كه به 404 صفحه در وب سايت رقباي شما اشاره مي كند.
دامنه رقيب خود را در SEMrush Backlink Analytics Tool وارد كنيد ، به برگه "صفحات فهرست بندي شده" برويد و كادر "خطاي آدرس URL" را علامت بزنيد.
تصوير صفحه 404 پيوند شده استاينها صفحاتي هستند كه خطاي 4XX را برمي گردانند و بنابراين ، از طريق پيوندهايي كه به آنها اشاره مي كند ، رتبه بندي را دريافت نمي كنند.
اين را بر اساس دامنه ها مرتب كنيد ، و تعداد دامنه هاي ارجاعي را مشاهده مي كنيد كه به اين صفحه خاص پيوند دارند. منطقي است كه با اين معيار شروع كنيم زيرا دامنه هاي ارجاع منحصر به فرد يكي از معيارهاي بهتر موفقيت پيوندسازي است.
بياييد به نمونه برتر اين ليست نگاه كنيم. پيوند را باز كنيد ، و ما به وضوح مي بينيم كه اين 404 است:
NerdWallet 404روي پيوند روي ابزار كليك كنيد ، كه بينش هاي خاصي را براي اين URL باز مي كند. روي زبانه "backlinks" كليك كنيد.
404s NerdWallet مرتبط شده استدر اينجا ، منطقي است كه اين مورد را با پيوندهاي "دنبال كردن" فيلتر كنيد.
اينها فرصت هايي براي دستيابي و پيشنهاد محتواي مشابه شما (ممكن است لازم باشد اين را ايجاد كنيد) است كه مي تواند جايگزين پيوند شكسته شود.پس از همه ، شما مي توانيد اين را به عنوان جلوگيري از تجربه بد كاربر در صورتي كه بازديدكننده روي پيوند مرده سايت خود كليك كند ، كمك كند. در اين راهنما مي توانيد با نحوه استفاده از پيوند شكسته آشنا شويد.سلامت وب سايت خود را بررسي كنيد
با ابزار حسابرسي سايت SEMrush
مجاني امتحان كنيد! →تصوير ADS7. از محتواي حمايتي براي نشان دادن تخصص موضعي استفاده كنيدگوگل مي خواهد بهترين نتيجه را براي هر جستجوي داده شده رتبه بندي كند ، و به همين دليل بسيار مهم است كه شما در مورد بهينه سازي موضوعات و نه تنها كلمات كليدي واحد فكر كنيد.
شما بايد تخصص موضعي خود را نشان دهيد تا شانس رتبه بندي در كلمات كليدي اصلي "پول" در SERPs را داشته باشيد ، و اين بدان معناست كه با مفهوم پشتيباني از محتوا آشنا شويد. با خوشه هاي موضوعي آشنا هستيد؟
در اصل ، اين فرآيند ايجاد محتواي خوشه اي است كه به صورت داخلي به صفحه ستون پيوند خورده است. اين صفحات عميق تر هستند كه به يك سوال خاص در مورد موضوع گسترده شما پاسخ مي دهند و به صفحه ستون اصلي پيوند مي دهند. اين استراتژي به شما امكان مي دهد محتوايي ايجاد كنيد كه براي كلمات كليدي طولاني تر بهينه شده است.
فقط به اين فكر كنيد كه محتوا را به عنوان قطعاتي كه عمق موضوعي را در سايت شما ايجاد مي كنند و به گوگل (و كاربران) نشان مي دهند كه متخصص در زمينه خود هستيد ، نشان دهيد. با اين حال ، مهم است كه به خاطر داشته باشيد كه اين محتوا هميشه نيازي به ايجاد بر اساس بينش هاي حاصل از تحقيقات كلمات كليدي ندارد.

https://www.semrush.com/blog/seo-techniques/

http://instagram-business.blog.ir/1400/05/25/seo-techniques

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.